Konverzní kit 36V/250W středový motor 8FUN

Kód: 13359/C96 13359/C97 13359/C98 13359/C99 13359/C100 13359/C101 13359/C102 13359/C103 Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: Apache
14 800 Kč 15 050 Kč 14 800 Kč 15 050 Kč 16 215 Kč 16 465 Kč 16 491 Kč 16 741 Kč od 14 800 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Typ displeje, senzor řazení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

BBS02 Bafang/8FUN/Apache

Detailní informace

Detailní popis produktu

Revoluční novinka v přestavbách kol na elektropohon. Středový motor 250W přináší optimální rozložení hmotnosti a zároveň možnost využití převodů kola pro motor. Díky tomu lze podřadit na lehký převod a motor vám do kopce pomůže mnohem větší silou. Kit se montuje na místo původního středu šířky 68mm. Součástí je nový "jednotalíř" s volnoběžkou a nové kliky. Motor má v sobě integrovanou řídící elektroniku s PAS senzorem a napojí se na něj už pouze jednoduše akumulátor a skrze vodotěsné konetory ovladače na řidítkách akcelerátor, brzdové páčky s odpojovači a velký displej s ovládacími tlačítky).

Výhody oproti motoru vpleteném v kole:
- rozložení hmotnosti = lepší jízdní vlastnosti
- snadná montáž
- využití přehazovačky pro motor, tedy možno volit rychlostně pomalý převod do síly a obráceně
- díky využití přehazovačky efektivnější chod a delší dojezd
- odpadá problém s obtížnější výměnou pláště u kola
- tišší chod
- univerzální, lze použít prakticky na každém kole se standardním středem
- lze nastavit přes displej "legální" maximální rychlost příšlapu 25km/h, ale také až rychlost 35km/h dle převodu)

Nevýhody oproti motoru vpletenému v kole:
- nižší počet převodů kola vepředu "pouze" jednotalíř
- vyšší cena

Technické parametry:
Motor: BLDC 250W/36V
Kroutící moment max.: 80nm podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 15A a cut off napětím 30,5V
PAS snímání pedálový senzor): integrovaný
Displej: ANO (C961 nebo C965 - vyberte výše)
Funkce displeje: aktuální rychlost, najete km, volba režimu PAS, hodiny (C961), nastavení, podsvícení zap./vyp., průměrná rychlost (C965), teplota (C965), aktuální výkon (C965)
Přední talíř: 44 zubů
Ovladače: akcelerační páčka, brzdové páčky s odpojovači (propojeno přes vodotěsné konektory), ovladač s tlačítky
Příslušenství: propojovací kabeláž, senzor rychloměru + magnet, kryt talíře, držák motoru
Hmotnost: 3,7Kg včetně talíře s ozubeným kolem

Při objednání můžete volit ze dvou verzí displeje. V základu je osvědčený a dobře čitelný C961:

nebo displej C965, který ukazuje několik dílčích údajů navíc (průměrná rychlost, výkon, teplota) navíc, ale na úkor velikosti a čitelnosti údajů.


Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Záruka: 24 měsíců

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: