Konverzní kit 1000W/48V přední kolo - Remerx Edition, napětí 48 V

Neohodnoceno

ANO, ANO !!!

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokol.

velikost, barva ráfku
6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 946 Kč 6 510 Kč 5 996 Kč od 5 996 Kč
Zvolte variantu Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru.  Pozor, kvůli velkému výkonu 1000 W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekov8 pak 28''(700C)

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V
Napětí:  48 V 
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Specifikace:

  • Přední přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

  • Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce:  tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V .

  • Možnost kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

  • Montážní šířka předního kola: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

  • Ovladač plynu - páčkový (možno vyměnit na požádání za otočný)

  • LED indikátor stavu baterie

  • Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení

  • Multiswitch řídící přepínač

  • Siréna

  • Sada náhradních konektorů

  • Maximální rychlos - až 45 Km/h (podle velikosti ráfku)

  • Počet otáček: max. 320 rpm

  • Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.

  • Hmotnost kola: 7,3 Kg

  • Hmotnost balení: 11,5 Kg

  • Tato verze NENÍ schválená pro provoz na pozemních komunikacích

  • Set neobsahuje baterii!

  • Set neobsahuje plášť a duši!

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V , 48V nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Kód Zvolte variantu 13380/28 13380/26 13380/29 13380/24 13380/30 13380/20 13380/31 13380/32 13380/33 13380/BEZ
Kategorie: Sady na přestavbu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: