Konverzní kit 1000W/48V přední kolo - Remerx Edition, napětí 48 V

Kód: 13380/28 13380/26 13380/29 13380/24 13380/30 13380/20 13380/31 13380/32 13380/33 13380/BEZ Zvolte variantu
Neohodnoceno
6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 510 Kč 6 946 Kč 6 510 Kč 5 996 Kč od 5 996 Kč
zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín zeptejte se na termín do měsíce zeptejte se na termín Zvolte variantu
velikost, barva ráfku

ANO, ANO !!!

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokol.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru.  Pozor, kvůli velkému výkonu 1000 W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekov8 pak 28''(700C)

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V
Napětí:  48 V 
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.

POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!

Specifikace:

  • Přední přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

  • Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce:  tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V .

  • Možnost kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

  • Montážní šířka předního kola: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

  • Ovladač plynu - páčkový (možno vyměnit na požádání za otočný)

  • LED indikátor stavu baterie

  • Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení

  • Multiswitch řídící přepínač

  • Siréna

  • Sada náhradních konektorů

  • Maximální rychlos - až 45 Km/h (podle velikosti ráfku)

  • Počet otáček: max. 320 rpm

  • Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.

  • Hmotnost kola: 7,3 Kg

  • Hmotnost balení: 11,5 Kg

  • Tato verze NENÍ schválená pro provoz na pozemních komunikacích

  • Set neobsahuje baterii!

  • Set neobsahuje plášť a duši!

Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V , 48V nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: